A què li dius casa? I a què llar? Com eren les cases del Prat al S. XX? Com s’hi vivia? Qui construïa les cases llavors? Per què hi ha tantes cases buides a les ciutats on vivim? Com sabem que una casa està habitada? Si l’habitatge és necessari, per què és un negoci i no un dret? Com sona la interperie? Com sona casa teva?
Aquesta és una exploració creativa a les aules sobre la memòria de les nostres llars i dels fantasmes que habiten les cases. Una investigació sobre com són, com han estat i com podrien ser les cases a la nostra ciutat El Prat de Llobregat, a càrrec de les artistes Xesca Salva i Cris Celada amb l'alumnat de l'institut Rosa Ribas Parellada.
Un relat apocalíptic i molt divertit dels dos últims defensors del petroli i del plàstic en la Terra, on mil cèrcols de malabars manipulessin a dos humans totalment obsessionats amb la seva recerca.
Francesc Ramon Pujols-Pinyol, maestro galletero y artífice de la marca global de las Galletas Pujols-Pinyol, está de enhorabuena. Meritxell, su única hija, está a punto de casarse con Bernat, un chico como es debido y que es el ojito derecho de Francesc Ramon. El yerno ideal.
Llevado por la emoción, Francesc Ramon ha organizado el bodorrio del siglo. Ha invitado a amigos, conocidos y desconocidos, ha contratado a la mejor compañía de circo para los niños, a la orquesta sinfónica más importante del país para amenizar la velada, y a la empresa de pirotecnia más puntera para la traca final. Pero todo da un giro inesperado cuando, el día antes de la boda, Francesc Ramon descubre con espanto que la madre de su futuro yerno fue una antigua amante y que dio a luz a Bernat nuevo meses después de su última infidelidad… La peor pesadilla de Francesc Ramon está a punto de hacerse realidad: ¿y si resulta que los novios también son hermanos?
Què és una parella, més enllà del passat que les uneix? Pablo Remón s'ha proposat reescriure la mateixa obra cada cinc anys i aquí, amb humor i gaudi, ens qüestiona que, per a sobreviure com a parella, hem de ser capaces de contar la nostra història.
Mario Gas porta a escena la relació entre l’escriptor Albert Camus i l’actriu María Casares a partir de la seva correspondència. Un espectacle de teatre document entre la intensitat dels sentiments i la història d’Europa.
Paul B. Preciado, referent de la teoria queer, porta a escena la seva conferència sobre la violència de la psicoanàlisi sobre les dissidències de gènere. Aquesta performance no és una obra ni una adaptació teatral d'un text, sinó el resultat d'aquest discurs, acompanyat d'altres cossos.